رازهای زناشویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


 این نظرات وقتی به صورت نوشته بر کسی ارائه میشود بسیار آسان پذیرفته می شود.

پیشنهاد دیگر زوجها این است که کتاب را تنهایی خوانده و سپس شروع به استفاده ازروشهای آن نمایند.

خواندن کتاب به همراه یکدیگر و یا حداقل مطالعه بخشهای مورد علاقه در بهبود روابط مفید خواهد بود.

بسیاری از اوقات زنان در بیان خواسته های خود دچار تردید می شوند آنان دوست ندارند مردان به طور

مکانیکی و بدون احساس خواسته های آنان را اجابت کنند. خواندن روشهای متعدد در ر وابط جنسی تجربه ی تازه ایی در اختیار مردان وزنان قرار میدهد. راه های جدید به زوج های جوان کمک می کند تا شور و هیجان را در زندگی جنسی شان تجربه نمایند.

 

هدف علاوه برتعلیم برانگیختن احساسات جنسی برای دوام زندگی زناشویی است. صحبت در مورد این روابط و یا خوادن کتابهای مربوطه باعث ایجاد حس و هیجانی به دلایل مختلف در زندگی زناشویی از بین رفته است .توصیه این است که زوجها پس از به کارگیری این روشها به صحبت در مورد سلایقشان بپردازند. بعضی از این روشها برای شما مفید است نه برای همسرتان. گاهی اوقات همسر شما برای اینکه یک موضوعی را در این زمینه بپذیرد و یا رد نماید نیاز به زمان بیشتری دارد آنچه در این میان اهمیت داد این است که هرچیزی که باعث ناراحتی وی میشود مطالبه نکن و آن چه دوست ندارد انجام ندهید. رابطه ی جنسی موهبتی ارزشمند است که خداوند در طبیعت بشر نهفته است تا دو انسان که عاشق یکدیگرند به یکدیگر ارزانی نمایند.

 

گاهی آنچه شما می پسندید دیگران از آن امتناع می کنند. مطمئناً شما نمی خواهید همسرتان را وادار به کاری نمایید که به آن راغب نیست.

رابطه جنسی عالی موهبت پروردگار است به آنان که اقدام به ایجاد عشق و رابطه ی همدلانه می کنند این پاداشی است که شایستگی آن را دارید.

 

 


منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');