واقعیت درمانی و فرزند پروری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


 کتاب تئوری انتخاب ویلیام گلسر 

هیچ کاری را که باعث می شود از دیگران دور شوید انجام ندهید.هرچه این کار،یعنی کنترل دیگران، را کمتر انجام بدهید بهتر است.در اینجا پیشگیری ،یعنی ممانعت از قطع یک رابطه ی رو به شکست بهترین کاری است که می توانید که انجام دهید.

اگرالان سامانتا اینجا بود من از او می پرسیدم:تا حالا پیش آمده که سر کار با یک مشتری خوب برخورد کنی که مشکل ساز باشد و درد سر برات ایجاد کنه؟با آن مشتری خوب چه کار می کنی ؟

فرض کن سامانتا دختر تو نیست ،فکر کن یکی از دوستان خوبته و آشپزخانه هم تمیز و مرتبه،اون وقت چیکار می کنی؟می تونی از امروز برای سه روز این کار را بکنی؟ مثل همیشه ظرفها رو می شوری اما هیچ یک از کارهای که تا حالا می کردی رو دیگه نمی کنی.

 

اگر تا روز چهارم به تو هیچ کمکی نکرد ،چیزی نگو . بعد بگو :سامانتا !چطوره که کمی تو آشپزخانه کمکم کنی تا بعدش من شام را آماده کنم ؟اگر کمک نکرد چیزی نگو. تا یک هفته هیچی نگو. اگر لحن تو با مهربانی باشد کمک می کند. نگو تو باید خودت بدون اینکه من بگم ظرفها را بشویی یا اینکه نوبت توست. منظورم را می فهمی؟



منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: کودک , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : شنبه 26 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');