هرزه گوئی تلفنی و کامپیوتری: scatologia


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 300780
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



 برخی افراد از اینترنت و کامپیوتر نیز استفاده میکنند و پیامهای قبیح را E-Mail  یا SMS میکننداین کارها گاهی به صورت وسواسگونه انجام میشود. آنها از اسامی مستعار استفاده میکنند و استفاده کنندگان این شبکه ها Cybersex به برخی افراد امکان میدهد که نقش جنس مخالف را بازی کنند که نمایانگر روشی جایگزین برای ابراز تخیلات مبدل پوشی یا نارضایتی جنسی است.

خطر این روابط جنسی داخل خط On-line این است که افرادبچه باز اغلب از این طریق کودکان و نوجوانان را به دام انداخته و آنها را ملاقات و مورد سوء استفاده جنسی قرار میدهند.بسیاری از این تماسهای داخل خطی بعدا به روابط جنسی خارج خطی(off line liaisons) منجر میشود.اکثر این ملاقاتها مملو از یاس و سرخوردگیست، زیرا خیالپردازیهای دو طرف معمولا اشتباه از آب درمیآید وقادر نیستند توقعات ناخودآگاه همدیگر را براورده سازند وحتی گاهی این ملاقاتها منجر به قتل میگردد.

 

 

سایر انحرافات جنسی:

نمونه هائی از انحرافات جنسی عباتند از :
عورت‌نمائی ، یادگارخواهی ، مالش ، بچه‌بازی ، آزارخواهی ( مازوخیسم ) جنسی ، آزارگری ( سادیسم ) جنسی ، یادگارخواهی همراه مبدل‌پوشی ، چشم‌چرانی ، پارافیلیاهای دفعی ،حیوان‌خواهی

سایت دکتر محمد والی پور متخصص روانپزشکی


منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: اختلالات , ,
:: برچسب‌ها: اختلالات ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : یک شنبه 31 فروردين 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');