مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره صبا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 300847
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



 

 

دوست گرامی شاید دوست داشته باشید بدانید کم و کیف مشاوره قبل از ازدواج در این مرکز به چه شیوه است؟ چه زمانی برای مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنید؟ آیا حضور دختر و پسر ضروری است؟ آیا حضور خانواده های طرفین ضروریست؟ سعی می کنم بطور خلاصه جواب دهم.

در این مرکز بطور تخصصی چند مشاور متخصص این خدمت را ارایه می دهند. کارهایی که انجام می شود شامل گرفتن اطلاعات اولیه از هر یک (دختر و پسر)، مشاوره، مشاهده بالینی، گرفتن بیش از پنج تست معتبر که به شناسایی شخصیت، اختلالات شخصیت و نیز میزان هم سانی (هم کفو بودن )  می پردازد. در صورت همسانی و عدم وجود مانع در ازدواج والدین هر دو حاضر شده و اطلاعاتی از آنان اخذ شده و علاوه بر آن در مورد آداب و رسوم دو خانواده بحث و گفتگو می شود. در صورنیکه موانعی نظیر افسردگی یا وسواس و اضطراب بالا و امثالهم تشخیص داده شد، مشاور به رفع موانع (درمان) می پردازد. در پایان به آموزش مهارت های جنسی پرداخته می شود.

بهترین زمان جهت حضور در مشاوره قبل از ازدواج در ابتدای آشنایی و یا خواستگاری است ولی در هر بخشی از مراحل ازدواج مراجعه شود مفید فایده است. شاید سؤال کنید چه دلیلی برای این مشاوره وجود دارد؟ مهم ترین دلیل آنست که از یکدیگر شناخت دقیق و علمی پیدا می کنید. یعنی به جای آنکه در مشاجرات و دعواهای زناشویی بدانید همسرتان چه ویژگی دارد، در بهترین حالت او را در جلسات مشاوره با حضور یک متخصص او را خواهید شناخت. ترجیحاً دختر و پسر هر دو ضروریست در جلسه مشاوره حضور داشته باشند اما اگر به هر دلیلی یک فرد آماده حضور در جلسه نبود، فرد دیگر می تواند در جلسات حضور داشته باشد. حضور خانواده ها برای شناخت بهتر از عروس و داماد گزینه خوبی است اما اگر حاضر به آمدن نشدند ایراد بزرگی نیست. در صورت عدم وجود مانع حدود شش جلسه مشاوره ضروریست و در این جلسات اطلاعات بیشماری بدست خواهید آورد که بعضاً سه یا چهارسال طول می کشد که این اطلاعات بدست آید و البته نه با این دقت و ظرافت.



منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : یک شنبه 24 آذر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');