تغییر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 300762
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


ميگويند در كشور ژاپن مرد ميليونری زندگی ميكرد كه از درد چشم خواب به چشم نداشت و برای مداوای چشم دردش انواع قرصها و آمپولها را به خود تزريق كرده بود اما نتيجه چندانی نگرفته بود. وی پس از مشاوره فراوان با پزشكان و متخصصان زياد درمان درد خود را مراجعه به يك راهب مقدس و شناخته شده مي بيند. وی به راهب مراجعه ميكند و راهب نيز پس از معاينه وی به او پيشنهاد كه مدتی به هيچ رنگی بجز رنگ سبز نگاه نكند.پس از بازگشت از نزد راهب به تمام مستخدمين خود دستور ميدهد با خريد بشكه های رنگ سبز تمام خانه را با سبز رنگ آميزی كند . همينطور تمام اسباب و اثاثيه خانه را با همين رنگ عوض ميكند. پس از مدتی رنگ ماشين ، ست لباس اعضای خانواده و مستخدمين و هر آنچه به چشم می آيد را به رنگ سبز و تركيبات آن تغيير ميدهد و البته چشم دردش هم تسكين می يابد.بعد از مدتی مرد ميليونر برای تشكر از راهب وی را به منزلش دعوت می نمايد. راهب نيز كه با لباس نارنجی رنگ به منزل او وارد ميشود متوجه مي شود كه بايد لباسش را عوض كرده و خرقه ای به رنگ سبز به تن كند. او نيز چنين كرده و وقتی به محضر بيمارش ميرسد از او می پرسد آيا چشم دردش تسكين يافته ؟ مرد ثروتمند نيز تشكر كرده و ميگويد : بله . اما اين گرانترين مداوايی بود كه تاكنون داشته. مرد راهب با تعجب به بيمارش ميگويد بالعكس اين ارزانترين نسخه ای بوده كه تاكنون تجويز كرده ام. برای مداوای چشم دردتان، تنها كافی بود عينكی با شيشه سبز خريداری كنيد و هيچ نيازی به اين همه مخارج نبود.برای اين كار نميتوانی تمام دنيا را تغيير دهی، بلكه با تغيير چشم اندازت ميتوانی دنيا را به كام خود درآوري. تغيير دنيا كار احمقانه ای است اما تغيير چشم اندازمان ارزانترين و موثرترين روش می باشد.آسان بينديش راحت زندگی كن.



منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: برچسب‌ها: تغییر ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : منیره کردلو
ت : دو شنبه 6 تير 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');